Užitočné informácie

1. AKÉ INFORMÁCIE NÁJDEM PRI PRODUKTE?

Pri každom produkte sú uvedené podstatné informácie, ktoré potrebujete vedieť o produktoch, aby ste sa vedeli správne rozhodnúť pri nákupe.

Každá produkt má svoje číslo, ktoré je jedinečné a objavuje sa pri produktoch, v objednávkach aj na faktúrach.

Napríklad, pri produkte pletacie priadze môžete násjť nasledovné informácie:

  • Číslo produktu a číslo farby/ odtieňa
  • Popis produktu
  • Cena a predajná jednotka
  • Odporúčané ihlice pre danú priadzu
  • Gramáž (klbka) a dĺžka priadze v klbku
  • Informácia, ktoré odtiene sú skladom
  • Informácia, ktoré odtiene sú nové (z poslednej kolekcie)
  • Gramáž celého predajného balenia
  • Zloženie
  • IST kód (kód kombinovanej nomenklatúry)
  • Druh balenia
  • Odporúčaná starostlivosť

 

2. ČO ZNAMENAJÚ INFORMÁCIE O BALENÍ?

ZBX=papierová krabička, v ktorej sú vložené produkty. Najviac sa používa pri produktoch ako sú nite, vyšívacie a háčkovacie priadze.

POLYBAG=polyesterové vrecko, zatavené, prípadne inak uzavreté. Používa sa najmä pri pletacích priadzach.

BLISTER=kartička z tvrdého papiera, niekedy s plastovým obalom produktu. Používa sa najmä pri produktoch kovovej galantérie.

 

3. JE MOŽNÉ STIAHNUŤ KATALÓGY PRUDUKTOV V PDF?

Katalógy niektorých našich produktov vo formáte PDF si môžete stiahnuť tu:

SCHACHENMAYR

RED HEART

NITE, VYŠÍVACIE A HÁČKOVACIE PRIADZE

 

4. AKÝ SPOSOB PLATBY SI MOŽMEM ZVOLIŤ?

V eshope MEZSHOP je možné uhádzať faktúru na základe vopred dohodnutých podmienok - a to buď so splatnosťou na náš bankový účet, alebo na dobierku kuriérovi pri prevzatí.

5. AKO MI DORUČÍTE TOVAR?

Tovar doručujeme zmluvnou kuriérskou spoločnosťou na Vami zvolenú adresu doručenia.

6. AKO MÁM POSTUPOVAŤ V PRÍPADE REKLAMÁCIE?

V prípade reklamácie kontaktujte našich pracovníkov emailom na info@mezshop.sk alebo telefonicky na čísle +421 2 32 303 119. Budete potrebovať nasledovné údaje: číslo faktúry, číslo výrobku a jeho množstvo, ktoré chcete reklamovať alebo vrátiť. Takisto udajte dôvod reklamácie alebo vrátenia tovaru. Budeme Vás čoskoro kontaktovať späť za účelom čo najrýchlejšieho vybavenia reklamácie.

7. KTORÉ PRODUKTY SÚ SKLADOM?

Produkty, ktoré sú označené príznakom "SKLADOM", Vám budú odoslané v čo najkrajšom možnom čase. O termíne dodania produktov "NA OBJEDNÁVKU" Vás budeme informovať mailom alebo telefonicky. V prípade akejkoľvek zmeny v dostupnosti Vami objednaných produktov Vás budeme neodkladne informovať.

8. CHCETE SA DOZVEDIEŤ VIAC?

Ak máte záujem o zodpovedanie ďalších otázok, napíšte nám na info@mezshop.sk.

 

Používaním tohto webu súhlasíte s využívaním súborov cookies, ktoré nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Ich používanie môžete odmietnuť nastavením svojho internetového prehliadača. Viac informácií Súhlasím