Logo

Užitočné informácie

1. AKÉ INFORMÁCIE NÁJDEM PRI PRODUKTE?

Pri každom produkte sú uvedené podstatné informácie, ktoré potrebujete vedieť o produktoch, aby ste sa vedeli správne rozhodnúť pri nákupe.

Každá produkt má svoje číslo, ktoré je jedinečné a objavuje sa pri produktoch, v objednávkach aj na faktúrach.

Napríklad, pri produkte pletacie priadze môžete násjť nasledovné informácie:

  • Číslo produktu a číslo farby/ odtieňa
  • Popis produktu
  • Cena a predajná jednotka
  • Odporúčané ihlice pre danú priadzu
  • Gramáž (klbka) a dĺžka priadze v klbku
  • Informácia, ktoré odtiene sú skladom
  • Informácia, ktoré odtiene sú nové (z poslednej kolekcie)
  • Gramáž celého predajného balenia
  • Zloženie
  • IST kód (kód kombinovanej nomenklatúry)
  • Druh balenia
  • Odporúčaná starostlivosť

 

2. ČO ZNAMENAJÚ INFORMÁCIE O BALENÍ?

ZBX=papierová krabička, v ktorej sú vložené produkty. Najviac sa používa pri produktoch ako sú nite, vyšívacie a háčkovacie priadze.

POLYBAG=polyesterové vrecko, zatavené, prípadne inak uzavreté. Používa sa najmä pri pletacích priadzach.

BLISTER=kartička z tvrdého papiera, niekedy s plastovým obalom produktu. Používa sa najmä pri produktoch kovovej galantérie.

 

3. JE MOŽNÉ STIAHNUŤ KATALÓGY PRUDUKTOV V PDF?

Katalógy niektorých našich produktov vo formáte PDF si môžete stiahnuť tu:

SCHACHENMAYR Jeseň/Zima 23/24

SCHACHENMAYR Jar/Leto 23

RED HEART

NITE, VYŠÍVACIE A HÁČKOVACIE PRIADZE

GOBELÍNY A SÚPRAVY ANCHOR

 

4. AKÝ SPOSOB PLATBY SI MOŽMEM ZVOLIŤ?

V eshope MEZSHOP je možné uhádzať faktúru na základe vopred dohodnutých podmienok - a to buď so splatnosťou na náš bankový účet, alebo na dobierku kuriérovi pri prevzatí.

5. AKO MI DORUČÍTE TOVAR?

Tovar doručujeme zmluvnou kuriérskou spoločnosťou na Vami zvolenú adresu doručenia.

6. AKO MÁM POSTUPOVAŤ V PRÍPADE REKLAMÁCIE?

V prípade reklamácie kontaktujte našich pracovníkov emailom na info@mezshop.sk alebo telefonicky na čísle +421 2 32 303 119. Budete potrebovať nasledovné údaje: číslo faktúry, číslo výrobku a jeho množstvo, ktoré chcete reklamovať alebo vrátiť. Takisto udajte dôvod reklamácie alebo vrátenia tovaru. Budeme Vás čoskoro kontaktovať späť za účelom čo najrýchlejšieho vybavenia reklamácie.

7. KTORÉ PRODUKTY SÚ SKLADOM?

Produkty, ktoré sú označené príznakom "SKLADOM", Vám budú odoslané v čo najkrajšom možnom čase. O termíne dodania produktov "NA OBJEDNÁVKU" Vás budeme informovať mailom alebo telefonicky. V prípade akejkoľvek zmeny v dostupnosti Vami objednaných produktov Vás budeme neodkladne informovať.

8. CHCETE SA DOZVEDIEŤ VIAC?

Ak máte záujem o zodpovedanie ďalších otázok, napíšte nám na info@mezshop.sk.

 

Táto webová stránka používa súbory cookies

Na prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy.
Potrebné
Potrebné súbory cookie pomáhajú vytvárať použiteľné webové stránky tak, že umožňujú základné funkcie, ako je navigácia stránky a prístup k chráneným oblastiam webových stránok. Webové stránky nemôžu riadne fungovať bez týchto súborov cookies.

Štatistiky
Štatistické súbory cookies pomáhajú majiteľom webových stránok, aby pochopili, ako komunikovať s návštevníkmi webových stránok prostredníctvom zberu a hlásenia informácií anonymne.

Preferencie
Preferenčné súbory cookies umožňujú internetovej stránke zapamätať si informácie, ktoré zmenia spôsob, akým sa webová stránka chová alebo vyzerá, ako napr. váš preferovaný jazyk alebo región, v ktorom sa práve nachádzate.

Marketing
Marketingové súbory cookies sa používajú na sledovanie návštevníkov na webových stránkach. Zámerom je zobrazovať reklamy, ktoré sú relevantné a pútavé pre jednotlivých užívateľov, a tým cennejšie pre vydavateľov a inzerentov tretích strán.